... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Σεξουαλική παρενόχληση Ελληνίδας διαιτητή από πρόεδρο Ενωσης!

di

Νέα σοκαριστική αποκάλυψη έφερε στο φως η εκπομπή «Δίκη στον ΣΚΑΪ» καθώς διεθνής Ελληνίδα διαιτητής έχει καταθέσει ενόρκως στην εισαγγελία Αθηνών ότι δέχθηκε εκβιασμό και σεξουαλική παρενόχληση από πρόεδρος ΕΠΣ.

Ο συγκεκριμένος παράγοντας της ασκούσε πίεση για να αποδώσει στην Ένωση ποσοστά από τα χρήματα, τα οποία και πήρε ως αμοιβή από τις διεθνείς συμμετοχές της, ενώ έμεινε και εκτός ορισμών.


Μάλιστα, υπάρχουν τέσσερις δικαστικές αποφάσεις που δεν επιτρέπουν στους διαιτητές να καταβάλουν τα ποσοστά τους στις Ενώσεις, παρά μόνο στους συνδέσμους διαιτητών. 

Ο συγκεκριμένος πρόεδρος ΕΠΣ που κλήθηκε ως ύποπτος για ανωμοτί κατάθεση, έχει καταδικαστεί και για πλαστογραφία.

Απόσπασμα της ένορκης κατάθεσης στον εισαγγελέα δημοσιοποίησε η εκπομπή:

"Ειμαι μελος της Ενωσεως Ποδοσφαιρικων Σωματειων ….. με την ιδιοτητα της βοηθου διαιτητή και διεθνης βοηθος διαιτητή από το 2013.Στις αρχές του Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους, ο πρόεδρος της ΕΠΣ ….., κύριος ……, σε συνάντησή μας, μου ζήτησε να πληρώσω τα ποσοστά που οφείλω στην Ένωση και πως αυτά ανέρχονται στο ποσοστό 20% επί των συνολικών χρημάτων που αποζημιώνομαι για το κάθε μου παιχνίδι στο εξωτερικό. Στις 03 Σεπτεμβρίου 2013, απέστειλα ηλεκτρονική αλληλογραφία (mail), στο τότε μέλος της ΚΕΔ κ. Μπριάκο Αθανάσιο και του ζήτησα να με ενημερώσει σχετικά με τα ποσοστά που οφείλω να δώσω στην Ένωσή μου. Μου απάντησε με mail και μου απέστειλε τη με αριθμό πρωτ. 32369/2009 Απόφασης Δ.Σ. Ε.Π.Ο. 09.10.2009 (Δ.Σ. Νο 15) στο οποίο περιγράφονται οι υποχρεώσεις μου.

Στις 23 Δεκεμβρίου του 2013 δέχτηκα τηλεφώνημα από την γραμματέα της Ένωσης κυρία, στο οποίο μου είπε πως πρέπει να τους καταβάλω τα ποσοστά από τους Διεθνείς Αγώνες στους οποίους συμμετείχα. Μου είπε πως πρέπει να τους αναφέρω το συνολικό ποσό που έχω λάβει από τους αγώνες μου στο εξωτερικό (η αποζημίωση από τους Διεθνείς Αγώνες γίνεται μέσω εμβάσματος στον τραπεζικό μου λογαριασμό) για να αποδώσω τα ποσοστά στην Ένωση, τα οποία είναι 20% επί της συνολικής μου αμοιβής, ειδάλλως θα αποστείλουν χαρτί στην ΕΠΟ ώστε να τεθώ εκτός πινάκων. Της είπα πως σύμφωνα με τη με αριθμό πρωτ. 32369/2009 Απόφαση του Δ.Σ. Ε.Π.Ο., οφείλω να τους αποδώσω ποσοστό 20% από την αποζημίωση για τον Αγώνα και όχι από το συνολικό ποσό, το οποίο περιλαμβάνει αποζημίωση για την κάλυψη εξόδων μου. Στην συνέχεια της ζήτησα να μου δώσει εγγράφως το ποσό που ζητούσαν να καταβάλω και από πού προκύπτει αυτό, όμως μου απάντησε πως αν θέλω, να μου τα πει και να τα σημειώσω εγώ, όπως και έπραξα. Αφού τελειώσαμε την τηλεφωνική μας συνομιλία, κλείσαμε το τηλέφωνο. Έπειτα από λίγη ώρα, με κάλεσε στο κινητό μου ο Πρόεδρος της ΕΠΣ …. κύριος ……. και μου είπε πως πρέπει να αποδώσω το 20% από την συνολική μου αμοιβή από τους Διεθνείς Αγώνες.

Λόγω του γεγονότος  ότι δέχτηκα έντονη ψυχολογική πίεση ξανααπέστειλα mail στον κ. Μπριάκο με το οποίο τον ενημέρωνα πως αντιμετώπιζα πρόβλημα με την Ένωσή μου, σχετικά με τα ποσοστά τα οποία πρέπει να της αποδώσω. Μου απάντησε πως ισχύουν όσα μου γνωστοποίησε την προηγούμενη φορά και μου απέστειλε για άλλη μια φορά τη με αριθμό πρωτ. 32369/2009 Απόφασης Δ.Σ. Ε.Π.Ο. 09.10.2009''.Τον Ιανουάριο του 2014, θέλοντας να δώσω τέλος σε αυτή την έντονη ψυχολογική πίεση που ένιωθα, επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον Πρόεδρο της Ένωσης κύριο ….. για να βρεθούμε να μιλήσουμε. Έτσι, συναντηθήκαμε στο γραφείο του ώστε να μιλήσουμε σχετικά με το ποσό που θα κατέβαλα. Τον ενημέρωσα για τα ποσά τα οποία μου είχε πει τηλεφωνικώς η γραμματέας της ΈΠΣ …… Συμφωνήσαμε να αποδώσω το ποσό των 610 ευρώ στην γραμματεα της Ένωσης κυρία ….., τα οποία και απέδωσα στις 16/01/14 χωρίς να λάβω απόδειξη. Τον Ιούλιο του 2015 πέρασα με επιτυχία τόσο τις γραπτές όσο και τις αγωνιστικές εξετάσεις ώστε να αξιολογηθώ στις Εθνικές κατηγορίες. Σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με τον πρόεδρο της ένωσης κύριο ….. συμφωνήσαμε να βρεθούμε ώστε να τον κεράσω έναν καφε όντας πολύ χαρούμενη για την επιτυχία μου.

Στις 01 Αύγουστου του 2015, μια εβδομάδα πριν από τις κρίσεις των διαιτητών για τις κατηγορίες έπειτα από τηλεφωνική μας συνεννόηση, πήγα από το ασφαλιστικό γραφείο του προέδρου, διότι είχε δουλειά στο γραφείο του και δεν μπορούσε να έρθει και να βρεθούμε έξω για καφέ. Πήγα από εκεί και έπειτα από λίγη ώρα , περίπου στις  14:00 και ενώ μιλούσαμε, με τράβηξε προς το μέρος του, βάζοντας το χέρι του πίσω από το κεφάλι μου και με πλησίασε ώστε να με φιλήσει στο στόμα. Έβαλα το χέρι μου στο στόμα του για να τον εμποδίσω, τον απώθησα και του είπα να μην το κάνει αυτό και να σταματήσει. Ξαναπροσπάθησε για 2η φορά και πάλι τον απώθησα λέγοντας του να σταματήσει. Μετά από αυτό το γεγονός, έφυγα από το γραφείο του και πήγα σπίτι, όπου βρισκόταν ο σύζυγός μου ….., ο οποίος με περίμενε για το μεσημεριανό τραπέζι. Λόγω της ντροπής και του φόβου που ένιωθα για αυτό που συνέβη, δεν το είπα άμεσα στον σύζυγό μου, φοβούμενη για τις αντιδράσεις του, διότι είναι γνωστοί και βρισκόμαστε σε μια μικρή πόλη αλλά και διότι φοβόμουν τυχόν συνέπειες που θα είχε και ο σύζυγος μου, εάν έκανε κάτι, αλλά και για το μέλλον μου στον χώρο της διαιτησίας, αφού έπειτα από λίγες ημέρες θα γινόταν η ανάρτηση των πινάκων των Εθνικών κατηγοριών. Φοβήθηκα επίσης να προβώ και σε καταγγελία για το περιστατικό στην αστυνομία. Το ίδιο βράδυ επικοινώνησε στο κινητό μου ο πρόεδρος και με ρώτησε αν όλα είναι καλά, γιατί με είδε να φεύγω βιαστικά από το γραφείο του. Μπροστά στο τηλεφώνημα ήταν και ο σύζυγος μου.

Τις επόμενες ημέρες, ο σύζυγός μου, βλέποντάς πως δεν ήμουν καλά ψυχολογικά, με ρωτούσε συνεχώς για το τι έχω και για το ότι με βλέπει στενοχωρημένη και αν μπορεί να με βοηθήσει. Έτσι, τον ενημέρωσα για το γεγονός και τον παρακάλεσα να μην κάνει κάποια ενέργεια.Στις 29 Σεπτεμβρίου επικοινώνησε η γραμματέας της Ένωσης, κυρία στο κινητό μου και μου ζήτησε να τους παω το εξοδολογιο των διεθνών αγώνων και να τους αναφέρω πόσα χρήματα έλαβα. Την ενημέρωσα πως δεν υπάρχει εξοδολόγιο στους Διεθνείς Αγώνες.Στις 09 Οκτωβρίου στις 22:15 περίπου με πήρε ο πρόεδρος κύριος ….. τηλέφωνο στο κινητό μου οπου με το που απαντησα αρχισε να μου φωναζει δυνατα και να λεει πως θελει μεχρι την Δευτερα 12 Οκτωβριου να παω στην ενωση και να δωσω αναλυτκη κατασταση στην γραμματεα με το ποια διεθνή παιχνίδια έχω παίξει, πόσες ημέρες έλειπα συνολικά και πόσα χρήματα πληρώθηκα, αλλιώς θα με θέσει εκτός πινάκων.

Στις 16 Οκτωβρίου θα γινοταν η αξιολογηση για τους πινακες των διεθνων διαιτητών για το 2016. Στο τηλεφώνημα ήταν παρών και ο σύζυγος μου.Την Δευτέρα το πρωί όντας φοβισμένη πήγα στην Ένωση και ενημέρωσα την γραμματεα αναλυτικα σχετικα με τα παιχνιδια που επαιξα και τις ημερες που ελειψα.Την Πεμπτη 15 Οκτωβριου ορίστηκα να παίξω το Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015 ως βοηθός στο τοπικό πρωτάθλημα. Το πρωί της Παρασκευής 16 Οκτωβρίου 2015 δέχτηκα τηλεφώνημα στο κινητό μου από τον αρχιδιαιτητή της Ένωσης κύριο …. και με ρωτησε τι προβλημα υπάρχει με τον πρόεδρο γιατί τον ενημέρωσε πως θα με τελειώσει και να μην με ξαναορίσουν στο τοπικό πρωτάθλημα. Τον ενημέρωσα σχετικά''.Το Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015 , με την λήξη του αγώνα τοπικού πρωταθλήματος, στο οποίο συμμετείχα ως βοηθός και πριν προλάβω να μπω στα αποδυτήρια των διαιτητών με πλησίασε ο Γενικός Γραμματέας της Ενώσεως …. κύριος ….. και με ρώτησε το τι συμβαίνει με τον πρόεδρο και τι πρόβλημα υπάρχει με τον πρόεδρο της ΕΠΣ …. και τους πιέζει να μην παίξω στο τοπικό πρωτάθλημα.

Ενημέρωσα και τον κύριο Γενικό Γραμματέα σχετικά και με συμβούλεψε να καταθέσω τα ποσοστά τα οποία πρέπει να καταβάλω, βάσει κανονισμού, σε λογαριασμό Τραπέζης της ΈΠΣ …. με αιτιολογία πως είναι ποσοστά διεθνών αγώνων όπως και έπραξα την Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015. Επίσης έστειλα γνωστοποίηση –δήλωση προς την ΈΠΣ ….., για αυτή μου την ενέργεια, ώστε να τους ενημερώσω για την κατάθεση και από πού προκύπτει αυτό το ποσό που κατέθεσα. Ανέφερα επίσης πως σε περίπτωση προκύψασας οποιασδηποτε διαφορας με το καταβαλλόμενο από εμένα ποσό να με ενημερώσουν εγγράφως με σκοπό την από μέρους μου άμεση τακτοποίηση του. Την γνωστοποίηση-δήλωση παρέδωσε δικαστικός επιμελητής λόγω απουσίας μου την οποία και παρελαβε ο πρόεδρος της Ένωσης κύριο …… Μετά την επίδοση, με πήρε ο πρόεδρος τηλέφωνο στο οποίο δεν απάντησα λόγω του φόβου μου.Το αμέσως επόμενο διάστημα, επικοινώνησα με τον κύριο Γενικό Γραμματέα της ΕΠΣ και πήγα μαζί με τον σύζυγό μου, στον χώρο της εργασίας του, να τον βρούμε και να ζητήσω να με βοηθήσει ώστε να εξομαλυνθεί η κατάσταση η οποία είχε δημιουργηθεί.

Έπειτα και το τηλεφώνημα του κ. προέδρου της ΕΠΣ στο οποίο δεν απάντησα, επικοινώνησα με το μέλος της ΚΕΔ κ. Γενναίο Χρήστο, στο κινητό του και του ζήτησα να συναντηθούμε, για να του μιλήσω σχετικά με το πρόβλημά μου και να με συμβουλέψει για το τι πρέπει να κάνω, ώστε να εξομαλυνθεί η κατάσταση. Συναντηθήκαμε το απόγευμα με τον κ. Γενναίο Χρήστο στην περιοχή της Νέας Φιλαδέλφειας, μαζί με το σύζυγο μου. Καθίσαμε για καφέ και τον ενημέρωσα σχετικά. Με συμβούλεψε να επικοινωνήσω αρχικά με τον κύριο πρόεδρο της ΕΠΣ …. και να συζητήσω μαζί του και ανάλογα με την πορεία της συνομιλίας, θα ξαναμιλήσουμε ώστε να δούμε το τι θα κάνουμε.Λόγω της πραγματικά πολύ άσχημης ψυχολογικής μου κατάστασης, δεν μπορούσα να πάρω τηλέφωνο και πήρε ο σύζυγός μου την πρωτοβουλία να επικοινωνήσει τηλεφωνικά αυτός, εκείνη την στιγμή, με τον κύριο ….., ώστε να μιλήσουν και να βρεθεί μία λύση.Μιλήσανε στο τηλέφωνο, όπου ο κύριος …… του είπε πως οφείλω ποσοστά στην ΕΠΣ ….. και πως πρέπει να πάω να τα δώσω. Να μιλήσω με την γραμματέα ώστε να με ενημερώσει για το ποσό των ποσοστών που οφείλω. Σε ερώτηση του συζύγου μου σχετικά με το ότι δεν έχω παραλάβει ακόμα την απόδειξη για το ποσό το οποίο είχα καταβάλει στις 16/01/2014 στην γραμματέα της Ένωσης κυρία …., τον ενημέρωσε πως η απόδειξη είναι στην Ένωση και πως δεν έχω πάει να την παραλάβω.

Ο σύζυγος μου τον ενημέρωσε πως μόλις γυρίσω, θα πάω στα γραφεία της Ένωσης ώστε να με ενημερώσει η γραμματέας για τα ποσοστά.Στις 29 Οκτωβρίου 2015, πήγα στα γραφεία της ΕΠΣ ….. μαζί με τον σύζυγό μου και ζήτησα από την γραμματέα να με ενημερώσει για τα ποσοστά. Μου είπε πως έχουν στείλει χαρτί στην ΕΠΟ, ώστε να τους ενημερώσει για το πόσα χρήματα έχω λάβει για τους Διεθνείς μου αγώνες και πως θα ξαναμιλήσουμε μόλις λάβουν απάντηση από την ΕΠΟ. Ζήτησα την απόδειξη για τα χρήματα που είχα καταβάλει και που ο πρόεδρος είπε στο τηλέφωνο στον σύζυγό μου πως την έχει η γραμματέας της Ένωσης και η γραμματέας απάντησε πως την έχει ο πρόεδρος. Ζήτησα μόλις την παραλάβει, να με ενημερώσει να πάω να την πάρω. Από την 01 Νοεμβρίου 2015, δεν ορίστηκα ξανά σε αγώνα του τοπικού πρωταθλήματος.Δεν ενημερώθηκα από την ΕΠΣ …… για τα ποσοστά τα οποία θα με ενημέρωναν πως οφείλω, ούτε για να πάω να παραλάβω την απόδειξη. Από 24 Ιουλίου 2015 που πέρασα τα τεστ δεν ορίστηκα σε κανένα παιχνίδι στο Εθνικό Πρωτάθλημα''. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: