... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

6 στους 10 Διευθυντές σχολείων είναι γυναίκες- Φιλόλογοι και Γυμναστές, κατέχουν την “πρωτιά” σε αριθμό Διευθυντών Σχολείων

Την πρώτη θέση κατέχουν Φιλόλογοι και τη δεύτερη οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής, ανάμεσα στις άλλες ειδικότητες σε αριθμό Διευθυντών Σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε ο αιρετός στο ΚΥΣΔΕ Ν. Κορδής σε ημερίδα για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης.
Από το σύνολο   13.310 σχολικών  μονάδων στις 7.898 το “τιμόνι” (Διευθυντές) το κρατούν γυναίκες  (60%) και στα  5.232 σχολεία άνδρες (40%)
Σε σύνολο 13.130 σχολικών μονάδων:
-οι Παλαιοί είναι 9704 (74%), και,
-οι Νέοι 3426 (26%)
-50ρηδες
Η Μέση Τιμή ετών Υπηρεσίας Διευθυντών είναι 21 έτη και   η Ηλικιακή  Μέση  Τιμή Διευθυντών,  50  έτη
ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Από τους συνολικά 116 Διευθυντές Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκαπίδευσης
οι 40 είναι  παλαιοί (35%) ,και,
οι 76 νέοι (65%)
Οι 48 Διευθυντές ΠΕ και ΔΕ είναι ηλικία έως   55 , οι 56   από     55- 60   και οι 12 άνω των 60   ετών
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Σύμφωνα με τον κ. Κορδή:
Α.Η  εκλογή των διευθυντών σχολικών μονάδων από το σύλλογο εκπαιδευτικών του σχολείου αποτελεί αναμφίβολα πείραμα εκδημοκρατισμού, δημοκρατική τομή χειραφέτησης των εκπαιδευτικών και ταυτόχρονα ενίσχυσης της συλλογικής ευθύνης στη λειτουργία του σχολείου.
Β. Τέτοιες δημοκρατικές επιλογές πρέπει να συνοδευτούν με μέτρα ενίσχυσης του συλλόγου των διδασκόντων στη διοίκηση του σχολείου και την άμεση κατάργηση του «καθηκοντολογίου».
Γ. Η πολιτεία επιτέλους θα πρέπει να περιβάλλει με εμπιστοσύνη τους εκπαιδευτικούς και να τους στηρίζει πολύπλευρα στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία.
Δ.  Η στήριξη και η εμπιστοσύνη στον εκπαιδευτικό και το έργο του και όχι ο αυστηρός έλεγχος και η τιμωρία, πρέπει να είναι βασικό στοιχείο του σχολείου που οραματιζόμαστε για το μέλλον.



Δεν υπάρχουν σχόλια: