... 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της-1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού-Δεν είσαι η Μόνη...Δεν είσαι Μόνη....-24ωρη Γραμμή SOS 15900- Συμβουλευτικό Κέντρο Υποστήριξης Γυναικών Θυμάτων Βίας Δήμου Θηβαίων

Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

Είναι αυτό ό,τι πιο σεξιστικό έχουμε δει σε ταμπελάκι ρούχου; Είναι

Μια γυναίκα δεν πίστευε στα μάτια της όταν είδε τις οδηγίες πλυσίματος στο σκουφάκι της κόρης της.

Αποτέλεσμα εικόνας για ταμπελακι ρουχου


Όσοι αγώνες, όσα womens' march κι αν γίνουν, όσοι ηχηροί
 φεμινιστικοί λόγοι κι αν εκφωνηθούν, όσες διάσημες κι αν
φορέσουν μαύρα στις Χρυσές Σφαίρες, η έννοια της ισότητας
των δύο φύλων είναι, ακόμα, τόσο μακριά από την απόλυτη επικράτησή της.
Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι ο μισός (τουλάχιστον) ανδρικός
 πληθυσμός θεωρεί πως το πλύσιμο των ρούχων και οι δουλειές του
σπιτιού γενικά είναι αποκλειστική υποχρέωση των γυναικών και
απ' ό,τι φαίνεται αυτή η άποψη προωθείται και με άλλους,
λιγότερο εμφανείς, τρόπους.
Η Sian Robson, μια ακαδημαϊκός από το Kent της Αγγλίας,
ήταν έτοιμη να βάλει πλυντήριο όταν είδε την ετικέτα στο
σκουφάκι της 13χρονης κόρης της Caitlin.
«..ή απλά δωσ' το στη μαμά σου να το πλύνει», γράφει
«χιουμοριστικά» το χαρτάκι του μάλλινου αξεσουάρ,
που είναι από τη συλλογή του brand Missguided.



Κι ενώ, σε πρώτη ανάγνωση, πρόκειται για μια αστεία προσθήκη, 
αυτό που τελικά προωθεί δεν είναι το χιούμορ, αλλά ο
 σεξισμός καταδεικνύοντας ότι η καθαριότητα των ρούχων
 είναι γυναικείο καθήκον.
Το ακόμα πιο απογοητευτικό είναι πως το συγκεκριμένο brand
ακολουθεί μια body positive φιλοσοφία μέσω της οποίας,
υποτίθεται ότι, θέλει να κάνει τις γυναίκες να αισθάνονται
καλά με το σώμα και τον εαυτό τους.
«Ίσως να είναι πιθανό και ο μπαμπάς να μπορεί να το πλύνει»,
 έγραψε η Sian στη φωτογραφία που ανέβασε στο λογαριασμό της
 στο Twitter, προσθέτοντας το hashtag #everydaysexism.
Επιπλέον, μιλώντας στην εφημερίδα The Sun, είπε τα εξής:
«Στην αρχή δεν πίστευα ότι ένα γυναικείο brand θα έβαζε
κάτι τέτοιο σε ένα προϊόν του. Μάλιστα η κόρη μου ήταν αυτή που
 μου είπε να κοιτάξω τις οδηγίες στο σκουφάκι της,
χαρακτηρίζοντας τις πολύ ενοχλητικές.
 Όντως δεν περίμενα να δω κάτι τέτοιο.
Ξέρω ότι πρόκειται για αστείο, αλλά περισσότερο προκαλεί ενόχληση παρά γέλιο.

Τσεκάροντας την σελίδα των Missguided διαπίστωσα
 ότι προωθούν το woman power και ενθαρρύνουν τις
νέες γυναίκες να μην υπακούουν στα στερεότυπα, οπότε δεν μπορώ
να καταλάβω γιατί έβαλαν κάτι τέτοιο στα ρούχα τους».
http://www.ladylike.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: